Пропаганда здорового способу життя

Тема: «За здоровий спосіб життя»(сценарій агітбригади)

Мета: Пропаганда здорового способу життя, дбайливого ставлення до свого здоров'я, профілактика шкідливих звичок, розповсюдження елементарних знань з гігієни, попередження важких захворювань. Вчити дітей цінувати життя. Більше уваги звертати на те, що позитивно впливає на самопочуття: спорт, режим, вітаміни, правила техніки безпеки, позитивні емоції, цікаві захоплення, подорожі, раціональне харчування, загартовування, вміння вчасно надати медичну допомогу. Розвивати творчі здібності, згуртовувати учнів, створювати умови для дружнього спілкування, виявлення талантів, стимулювати впевненість у собі і ініціативність.

Сценарій виступу.

Марш. Всі учні виходять на сцену.
Пісня під музику В.Висоцького «Ранкова гімнастика». На екрані – слайд-шоу про здоровий спосіб життя. Хто здоровий, той сміється, Все йому в житті вдається. Він долає всі вершини – Це ж чудово Хто здоровий, той не плаче, Жде його в житті удача Він уміє працювати, Вчитись (двічі) Бо здоров'я – це прекрасно, Здорово, чудово, ясно. І доступні для людини Всі дороги Хто здоровий, той не плаче, Жде його в житті удача Він уміє працювати, Вчитись (двічі)Перший учень. Ми часто чуємо про те, якої шкоди завдає організму тютюн, алкогольні напої, наркотики. Знаємо, що треба робити, щоб не захворіти на СНіД . Але як багато інших речей, які теж мають важливе значення для нашого здоров'я (Звертається за підтримкою до глядачів) Допоможіть нам розібратись: що добре, а що погано? Якщо добре – кажіть «Так», якщо погано – кажіть «Ні».

(Фанфари. Учні на сцені у дві колони по черзі підходять до мікрофону і проголошують:)

ТАК НІ
1 Спорт 1 Побутові травми
2 Свіже повітря 2 Необережне поводження з електрикою
3 Чиста вода 3 Занадто гучна музика
4 Техніка безпеки 4 Шкідлива їжа
5 Позитивні емоції 5 Брудні руки
6 Режим 6 Необмежене користування комп’ютером
7 Вчасна медична допомога7 Небезпечна поведінка на воді
8 Раціональне харчування 8 Безладне вживання ліків
9 Подорожі 9 Порушення правил дорожнього руху
10 Гігієна
11 Вітаміни
12 Загартовування

Другий учень.Мужність, відвага, здоровий глузд – теж запорука гарного самопочуття Інколи і таке трапляється: парубок фізично здоровий, розум від природи має, та не вміє цим скористатись.

Третій учень. А людина , яка постраждала від важкої хвороби, зціпивши зуби, займається спортом, вміє радіти життю, і навіть на милицях веде цілком здоровий спосіб життя та ще й іншим намагається допомагати. Умійте радіти життю!!! (Дівчатка виконують танець)

Четвертий і п’ятий учень. Народна творчість завжди висміювала людські вади та описувала багато позитивного для нашого здоров'я. Відгадайте: (на екрані – підказки в малюнках) Головата, дженджуриста Сорочок наділа триста - Капуста? - Вітаміни !!! Коли за допомогою трьох займенників можна зробити руки чистими - Коли їх ви-ми-ти - Гігієна !!! Без чого людина не проживе і п’яти хвилин - Без повітря - Кисень Зимою спить, а літом біжить - Річка - Загартовування Хто мене роздягає, той сльози проливає - Цибуля - Від грипу Що в воді родиться і води боїться - Лід - Обережно – крига ! Напилося, нализалося, На вулиці показалося, У калюжі повалялося. - Порося? - Алкоголізм !!! І ще одна народна мудрість про те, як відучити дітей від шкідливих звичок. Треба їм ці шкідливі звички викладати в школі І задавати по ним домашнє завдання (Гучно лунає шкільний дзвоник)

Шостий учень. Скоро ми станемо дорослими. І у нас з’явиться багато інших проблем( Плакати «Офіс» і «Спортзал», музика з фільму «Пригоди Шуріка»)Герой поспішає на роботу, сідає за робочий стіл: «Де моя кава, швидше, я запізнююсь в тренажерний зал» Знімає піджак, одягає рукавички для боксу, починає тренування, знову біжить на роботу, голосно шукає цигарки, знову біжить в спортзал, декілька разів віджимається , втомлено падає на стілець: « Хлопці, кажуть, спорт – це здоров'я, а мені все гірше і гірше ».

Шостий учень. Нам тільки залишається поміркувати, чи варто так робити? А от як варто робити – знає народна мудрість. (Всі діти на сцені по черзі:) - Не лікуй хвороби, лікуй своє життя. - Із здоров’ям не шуткують – у нього немає почуття гумору. - Головне для нашого здоров'я: щоб серед його ворогів не опинились ми самі. - Існують тисячі хвороб, але здоров'я тільки одне. - Здоров'я – це скарб, який можна відібрати, та не можна привласнити. - Заздрість здоров'я їсть. - Весела думка – половина здоров'я. - Немає щастя без здоров'я.

(Фінальна пісня – всі разом, під музику з пісні « Будьте здоровы, живите багато, а мы уезжаем до дому, до хаты…») Будьте здорові, не треба хворіти Час витрачати не треба на ліки Як про здоров'я ти думати будеш Ніколи здоров'я ти не загубиш Плавати треба і бігати вранці Ще й не забути нарешті про танці Дихати свіжим повітрям і спати Так як годиться, а не дрімати Краще співати і спортом займатись І веселитися і працювати Справжній товариш тобі допоможе А не підбурить на те, що не гоже. Хай всяка болячка тікає далеко Хай діток здорових приносить лелека. Тож будьте здорові, турбуйтесь про себе Кругом ви потрібні міцні і веселі

Один з учнів каже: «Життя – це …», всі хором «здоров'я», учень продовжує «скористайся ним» і т.д.

1. Життя – це здоров’я, скористайся ним.

2. Життя – це краса, милуйся нею.

3. Життя – це мрія, здійсни її.

4. Життя – це щастя, цінуй його .

5. Життя – це скарб, бережи його

6. Життя – це пісня, доспівай її .

7. Життя – це диво, не загуби його !

Хором: З Д О Р О В’Я!!!


Кiлькiсть переглядiв: 327