Протягом вересня у нашому навчальному закладі проведено низку виховних заходів щодо запобігання у дітей проявів жорстокого поводження в сім’ї та учнівському середовищі: для учнів 1-4-их класів проведено бесіду «Я –це я», для школярів середньої ланки – година спілкування «Я маю право відчувати, виражати свої почуття», «Цінності в житті молодої людини», для старшокласників – тематичний діалог «Жити – це здорово!»

27 березня в школі відбулися засідання методичних об’єднань Вербівського освітнього округу. Педагоги ділилися інноваційними методичними знахідками та обговорювали питання «Як підготувати ефективний урок?»


Під час весняних канікул учителі нашої школи навчалися, пам’ятаючи про те, що навчати можна тільки тоді, коли навчаєшся сам.

На засіданні методичної ради, яке відбулося 26 березня, у науково-методично-практичному ключі розглядалося питання про те, як підготувати ефективний урок, як результативно використовувати методичні «родзинки», який це сучасний якісний урок, якість знань – це результат навчальної роботи чи складова уроку як процесу набуття знань.


19 березня у нашій школі працювала група науковців з експериментальної роботи регіонального рівня « Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів у систему роботи навчальних закладів» у складі: Дрожжиної Т.В. – кандидатки педагогічних наук, проректорки з навчальної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», експертки Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти вищих навчальних закладів; Марущенка О.А. – кандидата соціологічних наук, доцента кафедри філософії Харківського національного медичного університету, директора, експерта і тренера Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА», головного редактора тендерного журналу «Я»; Малахової О.А. – кандидатки філологічних наук, доцентки кафедри української мови, завідувачки кафедри гендерночутливих технологій в освіті, директорки Тендерного центру Харківського національного педагогічного університету ім.. Г.С. Сковороди, експерти й тренерки Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА» та Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти вищих навчальних закладів; Андрусик О.В. – заступника директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу «Харківська спеціалізована школа І ступеня №33 Харківської міської ради Харківської області», тренерки Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА»; Карлович Аліни – власної кореспондентки Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА», студентки ХНПУ ім.. Г.С. Сковороди.

Відповідно до наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації №449 від 29.10.2014 року Вербівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області надано статус експериментального навчального закладу регіонального рівня. Педагогічний колектив протягом наступних 5 років працюватиме над аналізом взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу з точки зору гендерного підходу, над особливостями організації та реалізації навчального обладнання й оформлення простору освітнього закладу у світлі гендерної педагогіки. Практичне значення даної роботи полягатиме у ствердженні демократичних цінностей, у реалізації гендерного аспекту соціалізації особистості.


Кiлькiсть переглядiв: 181